Mysig dag!

Jag är den här personen som alltid kommer vilja uppleva och göra en massa saker.

Idag var är de onsdag och de betyder att jag är ledig! Så dagen spenderades på bästa sätt.
Jag följde med pappa ut i skogen för att jaga lite fågel, vi fick inget tyvärr..
Efter de gjorde jag mig i ordning för att sticka upp på stan med en av bästisarna och myste på, Rebecca köpte iPhone 5 och både jag och hon slog till på en varsin kånken! Super nöjd över min med mycket om och men ;)

Efter de kom jag hem och vandrade in i köket som var i kaos, fick rädda middagen och sedan för jag iväg med min nya fina cykel till Fammo&faffa för att fira henne! Mysig dag helt enkelt!

Och för er som har krigat igenom de här inlägget vill jag ge en kram till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback