fruktar praktik.

Förra helgen åkte jag och tjejerna ner till stugan för att slippa stan en stund.
Helgen bjöd på skratt, god mat och massor av mys. 
Men sen var vi tvugna att åka hem och tillbaka till verkligheten och skolan.
 
ihelg har jag bara varit, och idag var jag och åt med mamma och kajsa på thai, jag övningskörde lite och sen var vi och hälsade på mammas jobbarkompis. 
 
Nu på måndag har vi någon brandutbildning på skolan och sen bär de ivåg på praktik, jag ska va fyra veckor på ferrum och städa. Det ända positiva egnetligen är att vi får hotellfrukost och lunch :))
 
Har inte så mycket mer att skriva, har inget liv, inte nånting som är värt att berätta om iallafall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback