under tiden de har ekat tomt

Har jag hunnit sätta mig in i ett stormigt och jobbigt "komplicerat förhållande" med......en bok!                            Lånade den i tisdag och jag blev såld efter två ord, nu har jag tio sidor kvar och ett natur prov som väntar med öppna armar. Men jag känner att de får vänta ett tag, kommer ändå inte klara det! Har även hunnit göra bort alla nationella och jag har inge mer nationella i år,LYCKLIG!

I dag kom även sommar värmen och jag vågade kolla ut genom fönstret utan att känna sorg för första gången på flera dagar, för dom tidigare dagarna har de varit som att kolla in i ett stormigt mjölkglas. Men idag kunde man ha på sig skinnjacka och äta glass vilket jag och mina kompisar utnyttjade fullt ut. Fyfan vad jag längtar till sommaren även fast jag fet att jag kommer jobba nästan varje dag på hela sommarjobbet då jag fått två sommarjobb, pengar kompisar!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback