Tar en promenad tjugo i sex på morgonen.

Har spenderat dom senaste dagarna med att lyssna musik, plugga, snacka och sola med beccis på balkong!
Vi båda har klarat litteratur provet och har nästan inget kvar i skolan nu,så jävla nöjd över vårt flitiga arbete!

Det känns nästan som sommarlov eftersom, antingen så har vi haft en lektion där vi bara har gjort bort ett prov eller så har vi varit helt lediga från skolan, plus att man kan sitta ute i shorts och linne utan att frysa i maj månad och de är ovanligt när de brukar snöa fram till skolavslutning..
Men klagar gör vi inte!

Nä har laddat ner nån promenad app och ska ut och testa den nu tänkte jag, ja jag vet att klockan är 06.40 och att jag börjar skolan först 11.00 men vad gör man inte för att promenera???
Haha lol skoja, vaknade av att de var en strålkastare i mitt rum kl 3 i natt och jag har börjat fundera över om jag ens har sovit för jag tror jag vaknade med öppna ögon :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback