11 maj.

Det är 11 maj idag och när man kollar ut vill man se gröna gräsmattor, folk som sitter i kortärmat ute och barn som springer omkring i sommarkläder. Istället ser man gråa gräsmattor och fläckar med snö, barn som i och för sig har fått ta fram sina cyklar men dom cyklar inte med sommarkläder utan dom cyklar med regnkläder och stövlar på sig..man blir ju deprimerad..
 
Inväntar lite fin besök som kommer på middag ikväll, mysigt!
Det bjuds på grillat, mycket prat, skratt och en härlig efterrätt (så jävla taggat på den kakan).
Sen så vill jag även förmedla en till sak, jag Hannah som är den mörkräddaste personen på hela jorden har klarat av en natt ensam i mitt hus och jag överlevde utan psykiska problem. Fan vad bra jag är!!

Kommentarer
willemo säger:

RECEPT TACK.

Svar: självklart!150 gram smält smör
3 dl socker
1 dl kakao
2 tsk vaniljsocker
2 st ägg
2 dl vetemjöl
1 paket oreokakor
fyllning & topping
300 gram vit choklad
100 gram mörkchoklad
100 gram smör
1 dl grädde
1 paket oreokakor mini
1 påse marshmallows mini
1 dl chokladsås

sök på googel hur man gör och sånt! :D
hannah rönnqvist

2013-05-16 | 18:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback