världen kommer gå under iallafall, så de spelar ingen roll

Det behövs inget Vi, jag har förstått de nu.
Värden kommer gå under i alla fall, men inte på grund utav de här.

När jag stod där och kände mig som en idiot, de var då jag förstod att de här var över och jag förtjänar inte de här.
Jag visste att de kommer ta tid, jag kommer inte att förlåta och glömma och någonstans där inne vet jag även om att jag kommer ha ont i en all evighet.
För de här var förstå gången jag hade vågat falla för en annan, jag hade för första gången låtit min mur rasa tillräcklig för att blotta min själ och känslor till någon annan och en sak har jag lärt mig, jag kommer låta det ta tid tills jag låter de hända igen. Men de gör inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback