Ekande tomt.

Alltså under mitt sommarlov har jag bara jobbat om ni undrar varför de ekar tomt här.
Jag räckande ut att på måndag blir de min sjunde vecka jag jobbar...
Men på då har jag även bara en vecka kvar att jobba och sen får även jag ta sommarlov, fy tusan va skönt!

Igår var vi hos minna,ovanligt haha.
Vi grillade och myste på där, jag och Rebecca stannade natten och de var lite (jävligt) trist att stiga upp kl 7 i morse för att åka till jobbet!
Men även de gick bra och jag fick sluta lite tidigare, så nu ligger jag i solstolen och taggar för antingen en lång promenad eller en sväng på gymmet har inte riktigt bestämt mig..har inte lust med nånting av de egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback