when-your-heart-stops-beating

Dom där nätterna man bara ligger där och kollar ut i ett kol svart rum med hörlurar i öronen och ända ljuskälla är en lysande telefon som man egentligen inte vet varför man håller i för de är ända ingen som är vaken den här tiden på dygnet, men de känns tryggt.
De är den här tiden på dygnet som man börjar tänka på allt man har gjort och vad man inte har gjort.
De är den här tiden på dygnet jag får lättast ångest på och den här tiden jag kan bli så lycklig att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Det var länge sen jag bara ligger och tänker så här, har inte tillåtit mig själv att tänka efter eller känna efter i vad jag känner eller tänker. Det kan göra för ont om man tänker och fundera för mycket!
Men de är även nu jag har kommit på att jag måste kanske ta några lugna andetag och stanna upp lite i livet för att fundera på vad fan de är jag håller på med, men sanningen är inte kul.
Nä de är bra att tänka om man tänker på de där rätta sättet och inte dömer själv så fort man blir ensam och de blir tyst!

all kärlek till er.kom ihåg att du är värdefull för mig och alla andra.Kram Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback