Slutar i katastrof

Japp idag är den stora dagen..iallafall för mitt hår,Hannah ska äntligen färga sitt sommar blekta hår som nu har blivit grönt...
Vi får se hur detta slutar,sist jag färgade då blev jag så arg för mitt hår var typ svart med lite orange i sig..så jag fick gå runt med håret i en hästsvans i 4 veckor tills jag kunde färga om de...

Var och spanade in estetarnas show. Alltid lika jobbigt att kolla för jag får alltid samma linjevals ångest!
Varför kan jag inte sjunga? varför kan jag inte spela instrument? skyller på dåligt gener.
Jag hade kunnat stå längst bak och klappa händer eller spela sån där triangel. Eller le, se glad ut, göra lite dansmoves.
Jag nu när jag ser det så där är ju riktigt mycket som jag hade kunnat bidra med.
Kan man inte gå två linjer samtidigt? eller tre förresten. Vill gå någon linje som har killar. För jag vill spana på killar. Men vi har tyvärr bara en killkalendern i våran klass.
Fast jag har det bra i min klass, med mina söta gulltjejer&killarna, Tommy och snygg Eric som gympa lärare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback