Mamma&pappa jag älskar er

Vad händer när två människor slutar älska varandra, går åt skilda håll, träffar nya. Men samtidigt har två barn?

Packa upp och packa ner, livet i resväskor är något ingen människa vill vara med om men nästan vart tredje barn får vara med om. När tanken "orkar inte mer, vågar jag släppa taget" kommer och man skäms för att den ända man i en sån här situation bryr sig om är lillasyster som är i tonåren och som blir mer och mer instäng och har byggt upp ett skal runt om sig som vissa gånger är helt öppet för att vissa gånger vara helt stängda.
När i ingen fattar hur man egentlige mår och att man bara skulle vilja slippa stiga upp ur sängen och egentligen bara dra täcket över huvudet och somna om för att gå i dvala.
När en till äter middag här hemma och helt plötsligt är de fyra stolar som används och inte tre nå mer. Att man som så många gånger tidigare hatar allt och alla och de bara bullrar inom en att man vill skrika hjälp men ingen hör. Jag skrattar, drar skämt och är helt vanlig men inom bords har jag stora riv sår.
Så här känner jag vissa dagar, inte alla men några dagar i veckan kan de bli så här och jag vet inte riktigt varför jag reagerar så starkt på de men jag tror att de kan vara för att jag var sårad redan innan allt..


Kommentarer
Anonym säger:

<3<3

2013-01-27 | 14:10:46
moa säger:

finns här om du behöver prata eller bara skrika, vill att du ska va medveten om det! du är stark hannah, puss!

2013-01-27 | 22:27:47
rebecca säger:

jag är bara ett samtal ifrån om du behöver prata!

2013-01-27 | 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback