Är de inte tags att gadda sig?

Hojja vad jag är sugen på att tatuera mig!!! Något diskret och nånting jag kan leva med! De hade ju varit fett :D
Men om man vågar, nånting litet på nått ställe man kan dölja de på. En första tatuering så där!

Ska höra med päronen vad dom säger, men kommer nog låta lite så här:
"Mamma vad tycker du om tatueringar"
"Hannah om du funderar på att tatuerar dig kan du glömma den tanken,du kommer bara ångra dig"
"Men mamma! Tror du verkligen att ett litet hjärta på foten skulle göra så stor skillnad"
"Nej Hannah, när man är 18 år"

Och så kommer jag bli sur och så blir hon sur och sen är 3världskriget igång och alla kommer undra 100 år senare i skolorna när dom får läsa om de, vad som egentligen startade 3 världskriget och fröken måste svara "de var en tjej som ville tatuera sig men fick inte före hon var 18"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback