Torka aldrig tårar utan handskar

Till alla jävla idioter där ute som inte har sett Torka aldrig tårar utan handskar gör det för fan bara gör det!
Jag har sällan blivit så berörd som jag blev när jag såg den. Jag blev helt förstörd,även fast jag är en väldigt blödig människa så har jag aldrig reagerat så här till en film
Jag ville liksom bara skrika, slåss eller göra vad som helst för att folk runt omkring mig ska se den.
Den är så brutalt viktig och den behövs för att vissa människor ska öppna ögonen.
Människor som är trångsynta och fortfarande har fördomar mot homosexuella.
Jag blir så jävla förbannad på folk som faktiskt dömmer människor efter deras läggning.
Vad gick snett?
Man blir kär i personen inte i könet.
Den här filmen måste visas upp på alla skolor,nästan så att varenda möte och konferens som hålls ska den!

Så kära läsare jag ber er nu att se Torka aldrig tårar utan handskar.
För eran egen skull ber jag er göra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback