Icehotel vecka 1

Detta mina vänner har varit min första vecka som praktikant här på Icehotel.jag var haft jätte kul men jag börjar sakna våra in bebodda soffor som jag helst vill slippa på rasterna.
Under dom här veckorna har jag lärt mig att ha man inge bra skor är man skörd! Och ännu värre är de om man inte har bra handskar...
Nä men de har varit kul, alltid lika kul med turister som glömmer hjärnan när dom åker på semester och kan komma med en fråga som "do you know how old this ice is" eller "where is the toilet" och så står den mitt framför näsan på dom,okej dåliga exempel men ungefär så är det att jobba som praktikant och de är så enkelt för ni vet vad dom säger "skyll inte på praktikanten".

Nä men jag har packat ungefär 200 sånna där overaller i sånna där klädfodral och efter de hade jag sån träningsvärk i mina armar när man skulle bära ut allting till deras stugor och dom väger ju en del med skor och allt dom ska ha till, och dan efter de var jag bagaget och lyfte väskor så om de ska fortsätta så här kommer jag vara biff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback