Dagar blir till sena nätter

Varför? Varför finns de människor som far illa och ingen som hjälper dom??
Jag kan få sånna riktiga ångest attacker när jag ser någon som mår eller far illa på något sätt..jag vill bara hjälpa allihop och ha dom hemma hos mig låta dom vara här bli ompysslade!
Hur kan de vara så svårt att säg hej till någon, tänk vad ett hej och ett leende kan göra för någon som kanske strövar omkring i korridorerna på skolan och undrar om de är någon förutom lärarna som vet att hon/han finns..får så fruktansvärt ont i hjärtat av mobbning att jag kan komma hem gråtandes och må dåligt över de i flera dagar och ångra att inte jag sa hej även fast jag vet att personen går ensam!
Jag är en jätte känslig person framför allt blödig,de är nästan hemskt vad blödig jag kan vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback