Morgonpigg!

Igår åkte jag nån timme på stan men bestämde mig snabbt att jag var alldeles för trött för att sitta i en bil och vara social, så jag åkte hem satte på en bra film och somnade till den.

Min vilohelg blev inte en vilohelg, utan istället tog jag en 5 km blöt promenad nu på morgonen för att sedan ladda om till ett röv pass här hemma då actic har stängt.
Min motivation och energi har sakta börjat återvända och när lönen kommer blir de att beställa protein pulver så att jag kan behålla energin. Låter kanon i mina öron!
Vi får se vad som händer ikväll, har inga planer och tänker inte skaffa mig några heller utan tar dagen som den kommer.
Men kan meddela att jag är sugen att sitta och prata strunt med mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback