drömmar.

Min dröm kanske alltid kommer vara en dröm,
men jag och önskar att jag snart kan med tårar i ögonen och en känsla av både sorgsenhet men även lycka,
krama hejdå till alla mina fina här hemma för att börja ett äventyr i London.
 
Jag vill gå där på kullerstensgatorna och se alla människor som springer med Starbucks muggar i ena handen och pratar i telefon med andra.
Jag vill sitta på något mysigt café med min laptop och skriva långa fina texter om kärlek,svek och vänskap.
Jag vill äga en liten lägenhet, dricka vin, äta pasta och lyssna musik i ett trångt kök.
Jag vill bo i London.
 
Känna pulsen, människorna och lukten av trafik och av olika restauranger och små marknader. Sen kan min fina komma ner och mysa med mig, och jag kan visa dom londons alla skatter. Ååh vad allt de här låter bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback