En vecka som äntligen håller på att ta slut.

Moa har kommit hem och de firade jag genom att gå på gymmet och träna lite med henne! Tusan vad skönt att köra slut på varenda lite muskel i hela kroppen, undra hur jag kommer kunna gå imon och ännu värre hur ska jag kunna dansa..

Den här veckan har varit fett chill, inga lektioner på måndag förutom en matte lektion men den räknas inte, sen har vi fått slippa alla NK lektioner.
De har alltså varit en super lugn vecka förutom tills idag..då vi hade innebandy på gympan och jag krockade med en kille så han fick sin käke ur led..åh vad jag skäms även fast jag vet att de inte är mitt fel och inte hans heller utan innebandyns fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback