Barn ska ha drömmar och dom ska få uppfylla dom.

Jag är tonåring och de betyder att jag har drömmar, stora drömmar. Saker jag vill göra med mitt liv!
Jag vill skriva en bok eller flera böcker som kan hjälpa människor, Jag vill resa runt jorden och upptäcka, Jag vill flytta till något annat land, Jag vill hitta mannen i mitt liv.
Jag vill så himla mycket och jag kommer säkert få uppleva mycket av dom här grejerna. Men tänk dom som inte får de, dom som aldrig ens kan tänkte säg göra så att deras drömmar går i uppfyllelse. Barn ska ha drömmar och när dom har blivit tillräckligt torra bakom örat ska dom kunna uppfylla dom drömmarna.
De är så de ska vara, alla kan inte göra de och de är viktigt att man stöttar och hjälper dom vars drömmar finns men inte går att uppfylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback