freeskiing vilken dröm

jag har alltid älskat att ståt på ett par skidor och kastat mig ner för en backe var de gärna går lite snabbare och därför började jag att träna slalom när jag gick i 3:an och var 8 år gammal,jag har åkt skidor sen jag var 3 år. Efter att ha tränat slalom i några år och vi nästan bara tränade "slalom" och inte storslalom som jag älskar så blev de lite drygt eftersom jag var tränare också och var i backen 6 dagar i veckan 13 år gammal..blev de lite för mycket och de ledde till att jag slutade men har varit tränare sen dess..
men en sak jag aldrig kommer sluta älska och bli less på är puder åkning även kalat freeskiinig. jag hade verkligen velat satsa lite extra på de iår och nu har jag övertalat mina föräldrar att få köpa ett årskort i riksgränsen och få chansen att kunna få åka lite mer.Men vi får se hur de blir med den drömmen kommer säkert inte bli nånting eftersom jag inte har råd och inte heller vill ge mig ut själv..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback