vill ha vinter så de gör ont i hjärtat.

sliter och jobbar i skolan så har inte haft tid att skriva..HAHAHA SKOJA! har bara inte orkat.
har precis ätit efter en timme på gymmet, och allvarligt trodde jag skulle dö..har aldrig svettats så har mycket som idag :o 
och nu sitter jag här mätt och belåten :)

har suttit och kollat vinter kläder sen de började snöa, och har även fått nån knäppis och skrivit till ett gymnasium i åre för att fråga om man kan gå sista eller andra året hos dom..han måste tro jag är en idiot som skriver när jag inte ens gått ut 1:an än för han har inte svarat hehe!
de här är vad jag har gjort på lektionerna dom senaste dagarna (iallafall i mitt huvud) (kolla från 03:57,om ni inte vill se hela filmen måste ni se den biten!!)

i.N.i. Mt. Baker Team Trip from Workhorse Collective on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback