snart får jag ha roligt,snart får jag slösa pengar,snart ska jag stå och hoppa i en publik som är helt galen!

hej hej alla glada, jag är också glad idag! ja ni som inte är glada idag kan också få en hälsning :)

dagen till ära så hade vi ju matte prov. Satt och kolla på de där jävla pappret tills jag började skriva och när de var klart och man var på väg att pusta ut, kommer de ett nytt papper "de här är del 2". Ååh vad de sög..jag skrev, men mina tankar var någon helt annan stans och de ledde till att när jag skulle lämna in pappret och gå så kollade jag igenom de lite snabbt och upptäckte ganska mycket fel.. irriterande!

men jag är glad illafall för idag är de fredag och jag ska inte göra nånting..men om ni är sugna på att hitta på nånting (de gör inget om de är lite olagligt) så ringer ni min? ok tack!
puss&kram eller lite coolare XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback