livet i väskor!

flytt dag idag..orka! men de måste göras så ska börja packa ihop och städa rummet och sen åka till pappa för att spendera två veckor där,men de är kul..en dusch i glas, man kan kolla på snyggingar som går in och ut från deras lägenheter som en läskig tant i någon beck film eller låta sina grannar ta del av min beyonce röst!toppen

nä de är inte roligt att flytta runt så här, undra om jag ska försöka att få min röst hörd och bestämma att vi stannar kvar i huset så får mamma och pappa flytta runt?? :D

åh vad jag vill ha de här,ska fan beställa..orka bry sig om att spara pengar till stockholm om en månad ungefär! 

Toppar , Wylder Top , Savannah - NELLY.COM
 
Festklänningar , Pamela Dress , Savannah - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback