jeh negi (hej igen..fast baklänges)

hej igen, finns en förklaring om varför jag har skitit i att skriva nånting 1.jag har haft ett väldigt tråkigt liv den senaste tiden 2.jag blev kidnappad av slender. Jag tror lite mer på de 2 alternativet!
 
sitter och försöker ta mig igenom en del skolarbete som ska in den här veckan har hittills skrivit två rader men YOLO,haha bad as hannah!
nä men tar en kort paus och försöker komma på lite att skriva om,de är svårt när man inte vet vad man ska hålla tal om..men under tiden jag höll på att skriva,höll jag även på med de här..ja jag är en kvinna och kan göra två saker samtidigt                                                                              



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback