jag har inget att ha på mig, men garderoben är fylld till max??

idag var en ganska bra dag när jag vaknade första gången och kom på att jag inte hade drömt om slender man (har gjort de nu dom senaste nätterna, har inte ens spelat spelat fören idag) men sedan somna jag om och min dag blev helt förstörd..drömde om slenderman i en halv timme, vaknade tio min innan skolan börja. efter att jag stressat att packa gympa väskan och klätt på mig så var de dags med de dagliga maraton till bussen, denna dag vann jag och missade inte bussen. sen kom jag till skolan och kriget med att få en bra klass jacka började igen, efter de så fick jag veta att vi har skolfoto IGEN..å vad ska man ha på sig? hur ska håret se ut? vad för något smink ska man ha? frågorna är många svaren är få...

nä nu ska jag fortsätta att plugga matte som jag inte förstår ett skit av.. nu har min skol ångest kommit tillbaka.. lika att hoppa av och resa för mamma och pappas pengar

kan någon snäll köpa den här till mig? de är nu man skulle ha haft en pojkvän som hade kunnat köpt den till mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback