swedish house mafia

vi va där, mitt i allting stod vi, vi och ca 43000 tusen andra svettandes och lika lyckliga människor.Så jävla mäktigt när hela arenan började sjunga och hela arenan bara ekade av sång och skrik från människor i extas,bara ljus showen till alla låtar var värd att se!
 
har haft en helt underbart rolig helg med mycket skratt, stress, shopping och onda fötter.
 
Vandrarhemmet vi bodde på var rena killparadiset,vars de bara kryllade av snygga killar till höger och vänster och de först vi möttes av var killar i bara handdukar runt höften och uppumpade kroppar..love it!
 
fest i nästan varenda rum och vi minglade runt och stor trivdes,inge mycket sömn men är de inte så de ska va när man är i väg så har bara under en helg och speciellt under dom här omständigheterna..jo de är precis så här de ska vara!
 
Nu taggar vi om till sommaren!
 
fotograf under kvällen var lina som var flitig med kameran och lyckades få till grymma bilder!
 

lina hade även filmat en as cool video som jag lägger upp när jag får den från henne och om jag får för henne.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback