kurvur,orka sträva efter kroppsideal och barbiestorlekar

jag är ingen smal tjej och vill heller inte vara de..om ni hade frågat mig för någon månad sen hade jag svarat att de var min högsta önskan.
nu har jag kommit över de där och insett att man kan fortfarande träna men att man inte behöver ändra allt annat och då syftar jag på maten.
jag har haft sånna svåra komplex och riktigt hatat min kropp, jag har fortfarande komplex men inte lika svåra komplex, kan på riktigt säga att jag har börjat gilla min kropp mer och mer och de är en mycket positiv sak eftersom de är jobbigt att gå runt och inte trivas med sig själv.
 
var nöjd med dig själv och sluta sträva efter de vi kvinnor har fått för oss är "kroppsideal"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback