Framkamera och snapchat

Jo jag har ju glömt att berätta de viktigaste!! *trumvirvlar* MIN IPHONE 5 HAR KOMMIT :D
De jag har längtat mest efter under min period med min iPhone 3GS är fram kameran. Nu har jag en och jag överdoserar användningen, och jag kan skaffa snapchat så adda mig där @hannahlovisaa !!
Vet ni en annan cool grej, jag kan säga vad min mobil ska skriva i sms så jag behöver inte skriva på engelska nå mer ;)

Iallafall så försökte jag få med Frida att åka idag, ska kolla runt lite om någon annan är sugen att följa för de är så perfekt i backen nu! Annars åker jag själv,gillar de också..bara kasta sig ner aldrig behöva vänta på någon man kan lyssna på musik haha ego Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback