food=love

Under de senaste dagarna har jag haft alldeles för mycket i huvudet, skolan och inte varit helt kry så har inte haft lust eller ork till att blogga.jag har dock hunnit gjort bort allting som jag ska ha fått gjort i skolan, några tränningspass och träning för småbarnan, varit ledsen och varit glad. men nu har jag tagit lov och de här lovet ska bli ett riktigt roligt lov och jag ska försöka ta igen lite från sommarlovet då jag bara jobbade,även hinna med träning och kanske jag kan ta mig till backen för att kunna testa mina nya pjäxor.Asskönt. Idag har jag annars hunnit fika och vandra på stan med pappa och kajsa,pappa betalar är nånting jag levar stark för men idag blev de kajsa som shoppade med assistenseten hannah. dagen slutade vi med en två rätterns på bistro ♥MAT♥ hehe de här inlägget skulle in för ca två dagar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback