Fan

Älskar att gå turism!
Inga läxor, Inge stress, utedagar 2 ggr i veckan och bara 3 dagar med grundämnen.
Fast vi har en gympa lärare som ser rätt ok ut och en matte lärare som är grym och en häxa till en/sv..så hatar jag att veta att nu börjar veckan på riktigt, jag tror dom vet att vi skulle känna så och ville komplettera upp de hela med sov morgon :D
mitt problem är bara att jag klarar inte av att hantera de utan försover mig även fast vi har sovmorgon, igår var jag tvungen att gå in i aulan själv under drog föreläsningen, för några dagar sedan försov jag mig till 11 och idag vaknade jag 8 och trodde i ren panik att jag hade försovit mig när jag kom till skolan insåg jag att jag började 9.15...


Bara så ni vet skulle de här in i igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback