om ni fortfarande kommer ihåg mg efter den här långa tiden är ni välkomna till min blogg igen

under dom dagar..veckor..okej månader jag inte skrivit här har jag hunnit gjort mycket och större tiden av den delen har jag varit ute!
kort sammanfatning:
*åkt skidor till kebne,helvetes resa!
*fyllt år
*fått skoterkörkortet :D
*kört mycket skoter!
*sola
*firat en underbar påsk
*firat min födelsedag i stugan med underbaraste vännerna
*blivit brun
*haft skoter safari med skolan och kört 12 mil på dåliga leder,mycket bra leder och lite pudersnö <3
*åkt till Trelleborg/Malmö där jag blev av med 3000 men blev många kläd plagg rikare!
japp ungefär de som har hänt, säkert lite mer grejer men inge viktiga eftersom jag inte kommer ihåg dom nu bara så där..
juste har även beställt en grudenten klänning nu, super nöjd lägger upp bild när jag fått hem den :) juste om ni vill veta vad som händer i mitt liv på lite närmare håll och inte vänta i 347 år på ett livstecken så kan ni följa mig på instagram @hannahronnqvist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback