pratig dag idag

brukar ni också börja plugga ordentligt dagen innan provet? de gör alltid jag,läser alltid pappret några dagar innan men de är först dagen innan provet jag börjar plugga så jag lär mig nånting..så jävla irriterande!
om ni inte gör de, börja fan inte att göra de heller! :)
nog om de.Har varit med evelina och bara pratat sen kom frida också och vi fortsatte att ligga i en hög och prata,när dom åkte hem så skev johanna att hon ville komma förbi å sen har jag bara suttit och snackat med henne också,mycket trevlig dag.
och när hon åkte hem så åkte jag till mamma för att hämta ett par byxor och jag fick en liten överraskning för där på bordet låg ett paket från nelly med min klänning i :D
blev lite besviken på färgen men annars älskar jag den,har inte testat den men ska göra de imon med mamma ♥
inge mer nationella,har gjort matten och de var de sista..överlycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback