tjänar money!

varit i stugan tills i igår då jag for hem för att vara tränare åt två engelska barn som aldrig hade ståt på skidor och de märktes för dom stod inte på sina egna ben utan dom förlitade sig på oss så man nästan lyfter dom..både i liften och när man åker! de är värsta träningspasset och jag har världens träningsvärken i mina armar :)
efter backen hade jag en mysdag med massor av filmer som jag legat och bölat till!
och idag har jag ingen anning om vad jag ska göra,har skit tråkigt så får hitta på nånting roligt innan jag börjar klättra på väggarna här hemma.
haha exakt så här kände jag när jag vanade i morse,underbar känsla alltså..
varit i stugan tills i igår då jag for hem för att vara tränare åt två engelska barn som aldrig hade stått på skidor och de märktes för dom stod inte på sina egna ben utan dom förlitade sig på oss så man nästan lyfter dom..både i liften och när man åker! de är värsta träningspasset och jag har världens träningsvärken i mina armar :)
efter backen hade jag en mysdag med massor av filmer som jag legat och bölat till!
och idag har jag ingen aning om vad jag ska göra,har skit tråkigt så får hitta på nånting roligt innan jag börjar klättra på väggarna här hemma.

haha exakt så här kände jag när jag vakade i morse,underbar känsla alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback