Vill inte,vill inte..orkar inte!

Vill inte att allting ska ta slut!
Vill inte gå i en klass och mina närmaste är inte med mig,några av dom är inte ens på samma skola som mig..orkar inte! 
Är rädd för att vi inte kommer ha samma kontakt,att de blir spänt mellan oss,att vi inte kommer kunna prata till varandra om precis allt mellan himmel och jord..

De får aldrig hända,vi måste se till så att de funkar! Älskar er alla så himla mycket,världen bästa kompisar! <3

dom här dagarna har jag inte klarat mig utan att gråta nån gång under dagen. De har varit så himla mycket, vill inte tänka på de men de går inte att inte göra de.. Nu har vi inte ens en skolavslutning som vi kan se fram imot och tänka att då får man iallafall täffa alla men nu är den också slut och de kommer dröja innan man träffar några igen och några kommer man kanke aldrig träffa.

men den här dagen har ändå varit jobbigast,börjat gråta i helt randoms situationer och har inte sagt så mycket denna dag,och när inte jag pratar är de verkligen nånting som inte är rätt och nu är de verkligen nånting om inte är rätt! 
så ja, kan inte ens skriva de här inlägget utan att tårarna rinner...


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback