Just nu i ingenstans.

Är på väg till Piteå med min pappa och syster.Jag sitter i baksätet, igen.. Fast det är ju ös här i baksätet. Man kan ju sova och andra roliga saker som att titta ut på alla träd, lyssna på deppmusik och låtsas som att man är med i en sorglig film. De är större chans att jag glömmer bort att andas och dör än att jag somnar och kan sova bort alla dom timmer vi har kvar i bilen eftersom att vi inte ens har passerat Gällivare än..

Så de är..men jag har inget att klaga över,jag får komma ifrån staden många inte gillar men som dom flesta ändå tycker är lite små mysig och jag är en av dom som också tycker så!
Iallafall så ska jag sätta på musik och ägna mig åt de sistnämnda alternativet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback