Så sjukligt less på den där jävla gräslukten

Har slavat nu åt kommunen i 3 dagar och mer kommer de bli!
Vädret är på topp,kunde inte önskat mig en bättre arbetskamrat & och vi har världens chilligaste arbetsledare..så klart finns de en dålig del i allting (man kan ju inte få ha de för bra) och de är att jag är så himla förkyld,har feber och hostar och kan inte andas genom min näsa..irriterande om någont,men jag kämpar på.

Igår ringde nsd mig och fråga om jag kunde komma förbi på en intervju,jag sa nej till enbörjan men sedan så tacka jag ja och åkte upp dit..han tog några bilder och ställde en massa fråger. Och idag var jag med i tidningen! Lite små kul ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback