Första gången jag fått åka ambulans! Rätt så coolt enligt mig

Jag och lina var på utebadet för någon dag sedan och då hände de som man inte vill ska hända när man sommarjobbar och inte vill sjukanmäla sig.. när vi skulle åka sista åket i vattenrusch kanan så slog jag runt och och hamna med huvudet före så jag tror jag slog i huvudet i en sväng,blev helt yr, mådde skit illa och de blev bara svart framför ögonen när jag kom ner så säger lina de rinner blod från mitt huvud så lina agerade lugnande psykolog där och fick upp mig ur vattnet och till badvakterna som ringde en ambulans och sen fick jag åka in till sjukan och ligga där helt borta,super hungrig och jätte pissnödig i några timmar utan att få resa mig från sängen..kul liv! Men de gick bra har inge ont förutom om man rör eller om jag lutar mig långt ner/fram och jag kan inte heller sova med en kudde utan måste ha huvudet lite högre för annars bara blixtrar de framför ögonen och jag blir alldeles vinglig haha! Ja de var de jag ville dela med mig den här gången ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback