I'm sitting in a train WITHOUT music, fml!

Sitter på tåget nu och jag har glömt mina hörlurar,FML! Hoppas bara inte jag har glömt nånting annat typ som visa kortet eller nån sån där katastrof .. Har jag berättat föresten hur jag typ blev stammis på banken , jag tappade bort mitt kort och ja vi var ju självklart tvungna att gå till banken jag fick ny kod till internet inloggning och en vanlig kod men de jag inte viste va att jag hade kvar min gamla internekod (den man kan logga in med) så jag låste den och kunde inte logga in,fick gå till banken andra gången den veckan och be om en ny inloggningskod,sen när jag stod i kassan på Clas Olsson och skulle betala massa julklappar så stämmer inte den koden tur att jag hade pappa med mig så han kunde betala åt mig, jag var tvungen att gå till banken tredje gången den veckan och fråga vad de var som var fel fick veta att den koden jag hade fått inte stämde och jag fick komma till baka nästa dag så skulle jag få den som stämde höll på och flippa ur.. Och så gick de till när jag blev stammis på Nordea banken ;) Och för er som orkat läsa detta inlägg kan jag meddela att jag har så otroligt tråkigt och att ni får ha överseende för de :)! Puss på er <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback