fredag den 13!

ja idag är de fredag den 13 (tror ingen har missat de) och jag har inte haft nå otur alls men igår däremot hade jag lite otur kan man säga; försov mig och missa bussen, hade fys på gympan haft de hela veckan men de är inge kul när kondisen är i botten. tur att ja inte var ensam. styrken är ju alltid rolig men sen när man ska springa direkt efter så är de inte lika roligt längre ;), glömde mobilen i skolan..precis när jag kom hem med bussen kommer jag på att jag har glömt mobilen i skolan PANIK var de rätta ordet så fick börja leta nån som kunde köra upp mig så jag fick hämta den..duktigt hannah!
ja oturen kom tidigt till mig..
nä ska ringa mina fina vänner och höra vad dom sysslar med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback