Väntar på att dö..typ..eller nä..

Alltså herregud vad är de för sörja folk går på,som att jorden skulle gå under..å herre min Gud hjälp dom i sånna fall!
För visst kommer världen gå under men inte nu och inte för att mayaindianerna trodde de,utan för att vi själva förstör den! Så tänk på de istället för att må dåligt för att ni inte hunnit gjort allting. Utan försök istället göra den här planeten bättre så hinner ni iallafall göra allting ni vill! :)
Lät som en miljö nörd..

På tal om jorden och all dess problem så har vi ett till problem,alla barn som far illa! De är nog ett av de största problemet här!
Jag har skänkt ganska mycket pengar under musikhjälpen och på olika sidor som har gått på reklam på tv dom senaste veckorna nu. Jag får så fruktansvärt ont i hjärtat och tårarna bara rinner när jag ser nån reklam snutt eller nånting annat där barn behöver hjälp och hade jag kunnat och haft plats så hade alla dom barnen fått vara hos mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback