sova skola ÄTA träna = min vardag

jag har inget att skriva och tycker då att de är onödigt att skriva nånting på den sidan..så den har fått ligga helt orörd ett bra tag nu och de kanske är lika bra. Ja och sen så har jag också en anledning till, man går ju inte runt med en dator hela tiden,utan en mobil telefon men blogg.se appen funkar inte.

julen närmar sig med stormsteg och nu är de bara ynka 15 dagar kvar tills vi får frihet/jullov i 3 veckor,snacka skönt de kommer bli.håller på att gå in en personlig konkurs och får en livs kris snart om de är så att jag inte får mitt lov snart..

har skulle alla sånna här mysiga jul bilder kommit upp efter allt jul mys men jag har inte fotot nått och varje gång jag har försökt koka glögg,baka pepparkakor eller jul pyntat har allt bara blivit katastrof..så jag känner att de är lika bra att låta bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback