Nervig tjej som inte kan sova!

Nu är de inte bara slalom och styrke som står på tränings schemat utan även yoga! De är nog de bästa jag har börjat med eftersom jag är så stressad och har så ont i kroppen!

Igår var mammas kompis hos oss,han har precis kommit hem från Vietnam efter hans tjänstgöring där.fett coolt tycker jag!
Och så hann jag en sväng till Frida!
Bra kväll igår..

Och just nu sitter jag och sappar mellan the walking dead och Beck! Man kan ju inte se the walking dead nå mer på swefilm och där ligger dom 2 avsnitt tidigare så måste vänta in de som går på tv11.. Är riktigt nervös för Falkenbergs eleverna som kommer imon och som vi ska ta hand om i 3 dagar,kommer bli riktigt kul men jag är ända så jävla nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback