skor <3

Ha färg på nånting av dina kläder, en fortsättning på sommaren..
ha bara nån detalj som t.ex. ett åar mörkblåa byxor, svart byxor med en orange topp.
de behöver bara vara en lite detalj för bara för att de är höst och nästan alla är lite så där smått deprimerade så behöver vi inte klä oss så,färg!

Var ju på stan med turteduvorna, la undan mina snyggingar också så får mamma hämta dom imon.
vill bara ha dom på mig typ nu, så sköna och så snygga! <3
nej ska skila iväg nu hitta på nått, hörs :)

eftersom jag är nästan lite barnsligt förtjust i Harry potter så hitta jag den här videon av en slump när jag kolla runt på youtube :o
Ganska coolt, man vill ju nästan ha en sån där video själv för att se hur man har utvecklats och utvecklas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback