Ulrik Munther-the box!

1 september och helg för mig idag,känns bra!
slutatde nyss och ska snart iväg igen, ska på yoga med mamma men först ett litet mellanmål..
måst också packa väskan tills ihelg men kommer bli svårt då jag nåstan inte har nå rena kläder kvar hojja kanske kör en tvättmasik nu så att de blir klart till imon? jo tror jag gör de.

har kommit på att jag har typ 700 kr som jag har sparat men som jag kommer glatt använda till helgen,och en annan sak är att jag har fått hem min fina hjälm som jag har halvt betalat men de var de värt, och får snart..imon min nya moppe men som är en lika dan som rebeckas men vad ska jag göra de fanns ju inga andra och dom som fanns var faliga för att dom hade försmå däck.. hoppas de inte gör nånting, för har inget val! 
nä ska byta om och sen fara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback