vassi med dom bästa männskorna = spökhus ;s

har ju varit i vassi fyfan vad jag har haft kul!
alla har varit helt underbara och jag har haft de så himla kul förutom natten som var den värsta jag varit med om och jag som är så jävla mörkrädd :o


frukosten serverad


äntligen framme! men är vi taggade att åka skidor? skulle inte tro de ;)


bara för att vi är söta ;)



bjuder på en dubbel haka ;)


då bär de av då..











när vi kom fram och hade ätit så började vi nästan direkt och röra på oss för att de blåste ganska mycke när vi kom fram men de slutade så fort alla hade fått upp värmen. men vi började att undersöka stället och de var ganska roligt att klättra där på alla stenar och hoppa över stup :)



 tove och elin


bergsklättring


på nån sten


ännu mera bergsklättring




frida: frammeeee!
och sen gjorde hon världens finaste vurpa  ;)


steek!!


nån grotta.


När vi kom hem så blev de en snabb duschning sen var nog alla ganska slut efter skidturen så vi satte på tv och kolla Sune och somna en efter en när alla vaknat till liv börja allas magar kurra och vi bestämde oss för att börja laga vår gurmeé mat som var köttbullar och pasta ;)



snart mat





Efter att vi ätit kom Evelina och dom upp och vi kolla in huset på en närmare titt och de sluta i kaos; Josefin blev inlåst i barnkammaren fyfan jag hade svimmat och typ dött där inne ;o
och sen blev de källarens tur att bli besökt men där nere var vi inte så många gånger jag tror alla kände att de var nånting som inte ville ha oss där nere..

efter att vi svamlat och berättat spökhistorier så kom Adam och crille och skrämde upp oss ännu mera. dom stanna kvar ganska länge och när vi gick ner till oss och dom gick till sig önska vi nog alla att dom skulle komma för vi var liv rädda men iallafall när vi vakna på morgonen och jag gick upp för att skrämma Frida och Johanna för jag hörde att dom var uppe men jag vet inte hur länge dom har varit där för jag somna till och från , men iallafall så trodde jag dom satt i köket och skulle springa och skrämma dom; så jag tog värdens sats och sprang in i köket och nog allt var dom i köket men dom låg på golvet så jag höll ju jävla på att springa över dom haha nä nu orkar jag inte skriva mera så hejdå!




vad fan hände under natten ??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback