till evelina :)

hejhej ska till Evelina snart och kolla film. myyss.
Idag har jag inte gjort typ nånting bara legat och solat i de helt underbara vädret viste inte att Kiruna kunde ha sånt här väder ;)

och igår var jag hos Rebecka och kolla film med henne, Sofia ,Josefin och Evelina blev först någon skit äcklig film som jag bara såg lite av sen hade jag en kudde för ansikte och höll för öronen . Sen cykla vi upp till coop och hyrde en till film den hette typ instängd 2 skit Ovärklig och om till och med jag inte tyckte den var nå läskig så var den skit dålig för jag är mörkrädd och klara inte av att kolla skräckisar men jag faller för grupptrycket haha ;)

iallafall de här har jag på mej idag, tänkte lite somrigt men de blev inte så hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback