på lördag??

ska jorden gå under på lördag är de ju bäst man sätter igång och börjar beta av sin "innan man dör lista"
;)
nä men är de så att jorden ska gå under på lördag ska jag gå på stan och shoppa upp alla pengar jag har haha liite synd sen om de inte stämmer, nä men jag vill inte tro på de men jag kan som inte låta bli.

Haha iallafall så har d bara regnat och snöat så har inte gjort så mycket, i måndags så gick vi upp till folkets hus och såg nå konstiga filer som nå elever hade gjort men efter att de va slut gick jag, Sofia, Josefin, Johanna, och Frida på safari och åt lunch. Blev en halv lax macka för min del, riiktigt gått.
och idag skulle vi åka upp och köpa biljetter till pirates off caribbean men de visade sig att de var först på lördag den var så ja vi ser ju hur vi gör om vi går eller inte ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback