de är nu man börjar inse vem som är ens äkta vänner..

Igår när jag kom hem från Johanna och Frida så började jag tänka på vem som är ens äkta vänner är,
som finns där för en när man behöver dom som allra mest,
som ser de ledsna i ett falskt leende,
som man kan ringa kl 4 på morgonen,
som alltid står vid ens sida när ingen annan fins kvar!
jag har alltid haft de svårt att se vilka som är dom äkta vännerna men nu ser jag de så tydligt, de var som igår de slog mej ..
Vi bygger upp de igen till nått starkare jag lovar dej de löser sig <3



Iallafall så har jag tränat nu och ska hoppa in i duschen & senare ikväll får vi väll se vad som händer men jag vet inte jag kanske ska ut med Johanna och Frida kommer inte ihåg hur vi bestämde igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback