pigg som en lärka

Vaknade 8 idag och jag fattar inte varför jag brukar ju typ sova till 11-halv 12 blev ju helt chokad ;)
men iallafall sa tränade jag lite sen gick jag ut med hundarna så ska hoppa i duschen nu sen äta någon slags av frukost är inte så speciellt hungrig.
idag vet jag inte vad man hittar på men kanske blir att ragga upp någon som vill följa på stan lite senare eller nånting.
hade ju varit skit kul att åka till björkis eller bara till backen ett gäng och bara ta de lugnt! :)
men kanske tvingar med mej Ida, saknar ju våra tider där !


Kommentarer
Ida säger:

hannah, hannah... följ med mig till björkis någon dag i veckan? :) PUSS!

2011-03-08 | 12:04:45
Bloggadress: http://idafesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback