älska livet och lev de som att de var din sista dag!

Den flickan du kallade fet, hon är hungrig och har förlorat över 15 kg.
Pojken du kallade dum, han har inlärningssvårigheter och pluggar över
4 timmar varje natt.
Den tjejen du precis kallade ful, hon tillbringar timmar att sminka sig hopp
om att folk kommer att gilla henne


den här fick mej att tänka efter alla har ju någon sakt till en kompis eller någon annan att fan vad du är trög, eller som vissa gör till mej för att jag var beroende att räkna kalorier innan varje måltid; tänk på kalorierna eller ska du inte kolla hur mycke kalorier de där innehåller, och de sätter verkligen spår i en man mår dåligt över att man äter de även fast jag vet att dom inte menar de så tycker jag att de är onödigt. 

ni får ursäkta för att jag var så negativ men iallafall så har de varit typ den chiilligaste veckan för att alla har varit sjuka och så har ju typ åke gått in i väggen eller nå sånt så ja de har varit en speciell vecka de här men de gillas!
och i onsdags tror jag de var så gick jag, frida, tove, oskar, johanna och evelina upp på stan och åt lunch jag älskar verkligen när alla är samlade och man kan sitta i lugn och ro och bara mysa och snacka skit haha jag har alltid gjort de ;)
och idag blev de att hämta ut en skit snygg klänning/tunika som jag älskar ryggen på den blir nog också snygg när man är lite brun :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback