värme!

Idag har de varat en extrem chill dag med en extrem värme!
så min dag började med att jag försov mig, och när jag kom till skolan upptäckte jag att de kanske inte var så smart av mig och sätta på mig mina tjockaste jeans och två tröjor på varandra (ett linne och en tröja)
så under lunch rasten kom pappa och hämta mig så jag fick byta om till jeans shorts och ett blått sånt där slappt linne, och så åt jag en banan och cykla till skolan där de var städning på schemat,
när de var klart så började Boboll matchen men de var så extremt varmt och vem orkar ens kolla på nått sånt?
så vi smet lite tidigare och gick upp på stan och handla skor :D
sen blev de och glo i en överhettad kyrka skolavlutningen för raket (saknar raket tiderna)
och ja sen kom man hem kom på att man glömde kvar cykeln i skolan och att Frida har nycken så jag och mamma passade på att handla och jag gick och hämta cykeln så där nu var min intressanta dag nerskriven ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback